شرکت سامسونگ والی جی تحت فشار امریکا در ایران تعطیل شد !!!!؟؟!؟!
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی
فشار آمریکا به کره منجر به تعطیلی دو شرکت بزرگ کره‌ای در ایران شد.

به گزارش البرز، شعب‌ شرکت‌های کره‌ای “ال‌جی الکترونیکس آی‌ان‌سی” و “سامسونگ الکترونیکس” در ایران منحل شد.

روزنامهرسمی دراین خصوص نوشت: به استناد نامه شماره ۲۰۱۰۷۷۹ مورخ ۱۸/۸/۸۹ و اصلترجمه وکالت نامه شماره ۱۹۶۰ مورخ۴/۸/۸۹ شرکت «ال‌جی الکترونیکس آی‌ان‌سی»منحل اعلام و میسوک‌چو به نشانی تهران، الهیه، خیابان بیدار، بن بست صفری،پلاک ۷، طبقه ۴، واحد ۲۵، کدپستی ۱۹۶۴۹۱۳۴۱۱ به سمت مدیر تصفیه تعیین شد.

ایندر حالی است که در تاریخ ۱۴/۴/۸۹ شرکتی با نام «ال‌جی الکترونیکس دبیاف‌زی‌ئی»، که مرکز اصلی آن در امارات متحده عربی، منطقه آزاد جبل علیواقع شده است به نمایندگی آقای جونگ هون کیم در ایران به ثبت رسید.

براساس این گزارش، موضوع فعالیت این شرکت، تجارت انواع اجاق گاز، انواعلوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی و انواع یخچال و نوع فعالیت شعبه شرکتدر ایران نیز شناخت و مطالعه بازار ایران بررسی نقاط قوت و ضعف بازار وپشتیبانی کالا و خدمات و ایجاد مناسبات بیشتر با بازار ایران عنوان شدهاست.

به نظر می‌رسد شعبه‌های شرکت‌های کره‌ای در ایران روشفعالیت خود را در ایران تغییر می‌دهند و نام دفاتر آنها نیز از کره بهدوبی تغییر پیدا کند.

شعبه دفتر سامسونگ الکترونیکس کره نیز درتاریخ ۲۶/۱۲/۸۸ منحل و هیون جانگ‌پارک به سمت مدیر تصفیه برای مدت ۱۵ ماهتعیین شد و این شرکت نیز در تاریخ ۲۸/۱۰/۸۸ شعبه‌ای را با نام سامسونگ گلفالکترونیکس افزد‌ای که مرکز اصلی آن امارات متحده عربی، منطقه آزاد جبلعلی است به نمایندگی هیون جونگ پارک در ایران ثبت کرد.

موضوعفعالیت این شرکت انجام فعالیت تجاری و سایر امور فرعی مفید و مرتبط باموضوع فعالیت و نوع فعالیت شعبه شرکت در ایران نیز انجام عملیات اجراییقراردادهایی که بین اشخاص ایرانی و شرکت خارجی منعقد می‌شود اعلام شدهاست.

به‌نظر می‌رسد دفاتر شعبه‌های سامسونگ و ال‌جی در ایرانخیلی زودتر از اعلام فشار آمریکا روی شرکت‌های کره‌ای برای ارتباط تجاریبا ایران به فکر تغییر وضعیت خود افتاده و مشکل را قبل از واقعه علاجکرده‌اند. این دفاتر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و فقط در ظاهررابطه مستقیم و رسمی‌شان را با دفاتر اصلی از دست داده‌اند و با دفترامارات متحده عربی در منطقه آزاد جبل علی فعالیت می‌کنند.
کد مطلب :




:: بازدید از این مطلب : 800
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 1 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: